Jak wycenić i zamówić obwody drukowane
Aby poznać cenę płytek drukowanych, prosimy o wysłanie:
- Plików topologii płytki drukowanej (np. Gerber) lub
- Wypełniony formularz zamówienia
na nasz adres e-mail:
biuro@nanotech-elektronik.pl
Po otrzymaniu informacji nasi menedżerowie przygotują wycenę z terminem wykonania zamówienia.
Można również uzyskać wycenę na różne ilości obwodów drukowanych dla porównania, aby zobaczyć jak zmienia się cena jednostkowa i na podstawie tego wybrać optymalny wariant zamówienia.
Więcej informacji można znaleźć w rozdziale Jak zamówić
Formularz zamówienia
Formularz zamówienia można pobrać tutaj: Formularz zamówienia
Formularz to tabela w formacie Microsoft Excel, która zawiera wbudowane makra w celu łatwiejszego wypełnienia. Jeżeli po otwarciu tabeli w Excelu pojawi się ostrzeżenie o obecności makr, prosimy potwierdzić otwarcie dokumentu z makrami.
Złożenie zamówienia
Wypełniony formularz wraz z plikami gerber obwodu drukowanego prosimy przesłać na adres e-mail: biuro@nanotech-elektronik.pl
Formularz zamówienia stanowi tabelę w formacie Microsoft Excel z polami, w których należy określić wymagane parametry obwodu drukowanego, takie jak ilość zamawianych płytek, materiał oraz jego grubość, wykończenie powierzchni i inne. Poniżej przykład wypełnionego formularza:
W przypadku ponownego zamówienia (tj. zamówienia dla którego mamy już przygotowanie do produkcji), prosimy o przesłanie wypełnionego formularza, w którym w polu Typ zamówienia należy wpisać Ponownie. Nie ma potrzeby wysyłać oryginalnego pliku obwodu drukowanego.
W tytule maila prosimy podać informację o ponownym zamówieniu, a w treści maila wpisać nazwę obwodu drukowanego, ilość i oczekiwany termin realizacji zamówienia.
Po złożeniu zamówienia drogą mailową, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem celem potwierdzenia otrzymania maila, ponieważ z różnych przyczyn zamówienie może do nas nie dotrzeć (na przykład z powodu ustawień filtrów antyspamowych lub innych).
Po otrzymaniu Państwa zamówienia nasi inżynierowie przeprowadzą kontrolę wejściową i przystąpią do przygotowania plików do produkcji. Zazwyczaj na tym etapie sprawdzamy wszystkie szczegóły techniczne, a w razie potrzeby kontaktujemy się z Klientem, żeby potwierdzić niezbędne informacje.
Po sprawdzeniu plików nasz menedżer skontaktuje się Państwem w celu przekazania wyceny i czasu realizacji zamówienia.