Materiały do obwodów drukowanych

Jak wycenić i zamówić obwody drukowane

Aby poznać cenę płytek drukowanych, prosimy o wysłanie:

  • Plików topologii płytki drukowanej (np. Gerber) lub
  • Wypełniony formularz zamówienia

na nasz adres e-mail:
biuro@nanotech-elektronik.pl

Po otrzymaniu informacji nasi menedżerowie przygotują wycenę z terminem wykonania zamówienia.


Można również uzyskać wycenę na różne ilości obwodów drukowanych dla porównania, aby zobaczyć jak zmienia się cena jednostkowa i na podstawie tego wybrać optymalny wariant zamówienia.

Więcej informacji można znaleźć w rozdziale Jak zamówić



Formularz zamówienia

Formularz zamówienia można pobrać tutaj: Formularz zamówienia

Formularz to tabela w formacie Microsoft Excel, która zawiera wbudowane makra w celu łatwiejszego wypełnienia. Jeżeli po otwarciu tabeli w Excelu pojawi się ostrzeżenie o obecności makr, prosimy potwierdzić otwarcie dokumentu z makrami.


Złożenie zamówienia

Wypełniony formularz wraz z plikami gerber obwodu drukowanego prosimy przesłać na adres e-mail: biuro@nanotech-elektronik.pl

Formularz zamówienia stanowi tabelę w formacie Microsoft Excel z polami, w których należy określić wymagane parametry obwodu drukowanego, takie jak ilość zamawianych płytek, materiał oraz jego grubość, wykończenie powierzchni i inne.  Poniżej przykład wypełnionego formularza:

Formularz zamówenia obwodów drukowanych


W przypadku ponownego zamówienia (tj. zamówienia dla którego mamy już przygotowanie do produkcji), prosimy o przesłanie wypełnionego formularza, w którym w polu Typ zamówienia należy wpisać Ponownie. Nie ma potrzeby wysyłać oryginalnego pliku obwodu drukowanego.

W tytule maila prosimy podać informację o ponownym zamówieniu, a w treści maila wpisać nazwę obwodu drukowanego, ilość i oczekiwany termin realizacji zamówienia.

Po złożeniu zamówienia drogą mailową, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem celem potwierdzenia otrzymania maila, ponieważ z różnych przyczyn zamówienie może do nas nie dotrzeć (na przykład z powodu ustawień filtrów antyspamowych lub innych).

Po otrzymaniu Państwa zamówienia nasi inżynierowie przeprowadzą kontrolę wejściową i przystąpią do przygotowania plików do produkcji. Zazwyczaj na tym etapie sprawdzamy wszystkie szczegóły techniczne, a w razie potrzeby kontaktujemy się z Klientem, żeby potwierdzić niezbędne informacje.

Po sprawdzeniu plików nasz menedżer skontaktuje się Państwem w celu przekazania wyceny i czasu realizacji zamówienia.

Jak uzyskać wycenę i złożyć zamówienie?Sprawdź

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do odwiedzenia naszego biura w Warszawie lub kontaktu telefonicznego pod numerem 500-742-225. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Więcej informacji o nas znajdziesz w rozdziale kontakty.